.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به گيلان نيست!
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                       
هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به گيلان نيست!

معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود ...

سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور با اعلام اين خبر و با اشاره به بررسي نيازها و اولويتهاي استان اردبيل که در جلسات مختلف اجرايي استان و با حضور استاندار از يکسو و مسئولان نهادي وزارتخانه‌هاي مربوط و کارشناسان نهاد رياست جمهوري در ساختمان معاونت اجرايي تدوين و آماده تصويب نهايي شده است افزود: استان اردبيل براي رئيس جمهور به دليل سابقه خدمت قبلي در اين استان کاملاً شناخته شده است. اما آنچه به اهميت اين سفر استان افزوده ، تجديد ديدار آقاي دکتر احمدي‌نژاد با اهالي شهرها و ساکنان خونگرم استان خاصه خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان استان است که زماني سابقه ديدار و ارتباط و خدمتگزاري آنها را داشته‌اند.
وي متذکر شد: مردم استان اهل تلاش و توليدند و با سابقه‌اي که در زمينه‌هاي مختلف کشاورزي و توليد و بستر مناسبي براي تجارت دارند با حمايت دولت مي‌توانند با بازرگاني و صادرات مناسب در مورد محصولات کشاورزي و ساير توليدات استاني از طريق مرز مشترک با جمهوري آذربايجان به بازارهاي کشورهاي آسياي ميانه و اروپا داشته باشد. چنانکه استان با داشتن اين همه استعداد ويژه رشد و شکوفايي تاکنون در حد انتظار از توسعه کافي برخوردار نبوده است.
معاون اجرايي رئيس جمهور اضافه کرد: براي نيل به تحقق توسعه مناسب استاني، اولويتهايي در مورد زيرساختهاي اين استان در دست بررسي قرار گرفت.
وي ابراز اميدواري کرد: با تصويب نهايي اولويت هاي استان در جلسه هيئت دولت در مرکز استان زمينه اشتغال، افزايش سطح توليد، کشاورزي پيشرفته، راه‌اندازي صنايع و برخورداري از رونق خاص در امر تجارت شاهد پيشرفت‌هاي بيشتري در سطح استان باشيم.

لازم به ذکر است که چندي پيش در تحليلي تحت عنوان چرا رئيس جمهور به استان گيلان نمي آيد؟ متذکر شده بوديم که دليل عمده عدم حضور رياست محترم جمهوري به استان عدم توانائي مسئولان و نمايندگان استان در تجميع خواسته هاي مکررمردم براي سفر استاني به گيلان است و البته از ترکيبي چنين ناهمگون از نظر مديريتي نبايستي متعجب بود که گيلان در رديف 30 ام سفر هاي استاني باشد.(gilannews)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.